Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu vybavskolku.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je M&M MIPECH s.r.o a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li kupujícím spotřebitel, řídí se vztahy z kupní smlouvy, neupravené těmito obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše v platném znění.
Vaši objednávku považujeme za závaznou.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po vyplnění objednávky včetně způsobu dodání a platby se zobrazí závazná koncová cena, ta neplatí u vybraných položek: zastínění a zakrytí pískoviště vyrobené na požadovaný rozměr zákazníkem, branky, zboží nad 25kg. Tyto položky mají cenu dopravy odvozenou dle jiných parametrů a je k dispozici na telefonním čísle 731 244 718. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Zboží zasíláme po zaplacení konečné částky, která je připsána na účtě uvedeném v e-mailu se symboly platby, nebo na dobírku a pro státní subjekty s fakturou se splatností.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, změnila se výrazným způsobem cena. V případě, že tato situace nastane, se zavazujeme, že Vás neprodleně zkontaktuje emailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky,...).
Odpovědnost za vady
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující/spotřebitel nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil.
Zákonná záruční doba na spotřební zboží je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží v záruční době začíná běžet nová záruka.
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe za pomoci dokladu o koupi a záručním listem.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupujícímu doporučeno tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě nebo nekompletnosti dodávky. Kupující svým podpisem přepravního listu stvrzuje vnější bezvadnost a kompletnost dodané zásilky. Předpokladem nepoškození zboží při přepravě je především vnější nepoškozenost dodané zásilky.
Místo uplatnění reklamace
V případě reklamace nás kontaktujte emailem, či telefonicky. V žádosti o reklamaci popište vadu výrobku (viz níže). Následně bude zákazník obratem a bez zbytečného prodlení kontaktován emailem či telefonicky, kde mu bude navrhnut způsob řešení reklamace.
V žádosti o vyřízení reklamace je nutné uveďte:
Prosíme o označení balíku se zbožím k reklamaci viditelně slovem REKLAMACE
Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamanetu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR“) je M&M Mipech s.r.o. IČO: 04115139 se sídlem Doublovičky 19, 264 01 Jesenice (dále jen: „Správce“)
Kontaktní údaje Správce jsou:
adresa: Doublovičky 19, 264 01 Jesenice
email: mipech@mipech.cz, telefon: 731 244 718
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě: identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, tj. Např. Jeho jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
plnění kupní smlouvy mezi objednatelem (zákazníkem) a Správcem podle čl. 6 odst.1 písm.B) GDPR,
oprávněný zájem Správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání, obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst.1písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
Účelem zpracování osobních údajů je:
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem, při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné vyplnit pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření smlouvy a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Správce plnit.
Doba uchování údajů
Správce uchovává osobní údaje:
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývající ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu),
po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle však 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
Po uplynutí doby uchování osobních údajů Správce osobní údaje vymaže.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé údajů)
Příjemci osobních údajů jsou osoby:
podílející se na dodání zboží (doprava, montáž zboží), realizaci plateb na základě smlouvy,
zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti, s provozováním e-shopu,
zajišťující marketingové služby. Osoby vykonávající tyto pracovní činnosti jsou vázány mlčenlivostí v souvislosti s obchodním tajemstvím.
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje zákazníka do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci, žádné jiné organizaci ani osobám mimo výše zmíněných.
Vaše práva
Za podmínek stanovených GDPR máte:
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popř. Omezené zpracování dle čl. 18 GDPR,
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email Správce uvedený v čl. 1 ,,Kontaktní údaje Správce" těchto podmínek.
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových uložišť a uložišť osobních údajů v listinné podobě.
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jim pověřené osoby.
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste Správci poskytl/a.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 24.5.2018